donderdag 4 juni 2009

Stoffen en mer stoffen!

Hi,
Ben gisteravond heerlijk langs heel veel blogs gegaan. Kwam echt zoveel leuks tegen.
Zo zag ik iemand die hele mooie dingenmaakt met stof, nou heb er de kriebles van gekregen en heb vanmorgen op de markt bij ons, een stukje stof gehaald.
Wil als traktatie voor Jill, knikkerzakjes maken, hierin dan een lekkernijtje voor de kids, maar deze kunnen zij nog gebruiken als knikkerzak als deze leeg is!

Mijn mam komt vandaag hierheen om mee te eten, dus die vraag ik meteen even om wat hulp, want zo goed op de naaimachine ben ik nog niet.

Als ik er eentje afheb, zijn jullie de eerste die het zien.

Groetjes een dolenthousiaste naaister in spe...hihi

1 opmerking:

  1. Wat een leuk idee, Nancy! Ben benieuwd naar het eindresultaat!

    Groetjes,
    sandra

    BeantwoordenVerwijderen