woensdag 10 juni 2009

Even bijkomen en werken..pppff

Na het verjaardagsfeest van Lola, moest ik wel ff bijkomen hoor.
Had geen puf om iets creatiefs te doen, ben aan het opruimen gegaan en hen verders niet veel gedaan. Vannacht moet ik de nacht in voor 4 nachten, dus dan komt het er ook niet van, maar het fijne is dat ik erna een weekje vrij ben, dus ga dan weer lekker aan de slag.

Heb wel ideetjes in mijn hoofd en de knikkerzakken moeten ook gedaan worden.
Lola gaat nu natuurlijk ook naar school en wilde net als Jill ook overblijven.
Heb dus volgende week 3 hele dagen om me creatief te vermaken..hihi
Ga die dagen ook benutten, want manlief is dan werken, dus dan muziekje aan en scrappen maar......maar eerst die 4 nachten doen!

Tot snel, liefs Nance

2 opmerkingen:

  1. Hoi Nance!

    Sterkte met die vier nachten! En nog van harte gefeliciteerd met Lola!

    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Nancy
    Gezellig dat je mijn blog hebt gevonden
    De hartjes slinger is van heel veel hartjes in verschillende maten en stofjes en ik heb hem opgeregen op een draad katoen (restje van ooit een trui breien)
    Je kunt mijn hartjes slinger beter zien bij de Tilda label ,je kunt daar ook de foto vergroten.
    Laat je het me even weten als je er een hebt gemaakt?Dan kijk ik even op je blog als je er een foto opzet.
    succes
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen