woensdag 25 februari 2009

Update!

Hallo.....een kleine update!
Hier gaat alles weer goed, kids zijn niet ziek meer, alleen mama had een rotdag gisteren. Nu wel dus wat geknutseld de laatste dagen, zal het er morgen eens op zetten!

Ben druk bezig met kaartjes maken, deze ga ik namelijk verkopen op de kijkavond van Jill der school. Wat ik ophaal, een deel ervan ga ik schenken aan school.
En voor mij een leukebijkomstigheid, dat ik iets ervoor krijg, zo kan ik er straks nieuwe spulletjes voor halen en verdergaan met kaartjes maken.

Heb nu al veel kaartje, maar zal ze nooit allemaal versturen, dus is dit wel grappig om te doen. En zo help ik school ook nog aan een bedragje toch?

Wilde eigenlijk naast kaartjes nog iets anders erbij doen, maar weet niet zo goed wat?
Dacht aan deurhangers, maar hoe maak ik die zo mooi?

Iemand nog leuke, handige tips?
Ik hoor ze graag.

Liefs Nancy

1 opmerking: