dinsdag 10 februari 2009

Creabeurs Rijswijk en kaartjes.

Afgelopen zondag ben ik naar de beurs in Rijswijk geweest.
Dit keer samen met mijn ma, was wel leuk.
Ik heb er wel het een en ander gekocht, dus ben weer kaartjes gaan maken.
Het leuke is dat ik ontzettend veel leuke, gave kaartjes vind op ieder zijn blog, maar de mijne krijg ik nog niet zo mooi.......toch doorgaan denk ik dan.
Wat ik ook super vind zijn die mini-boekjes, alleen dan vind ik het moeilijk om de juiste papiertjes bij elkaar te zoeken en te vinden...herkenbaar?

Nou ja in elk geval, het leek mij wel leuk om eens mee te doen aan een challenge.....
Ga het gewoon proberen. Heb dus op de blog van Wij Dus gekeken en dacht, ik kan er misschien wel wat mee. TIJD zegt mij wel wat met 2 meiden, dan merk je pas hoe snel de tijd eigenlijk gaat.
Ik ga vanavond dus beginnen aan een Lo, hihi

Nou, ik zal zo ff fotos maken van de kaartjes die ik nog gemaakt heb en die er op plaatsen.
Reacties zijn altijd welkom.........een beetje feedback kan ik wel gebruiken.

Groetjes weer en nog een fijne week.

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad in Rijswijk!! Enne.. ben benieuwd naar je kaartjes (hint hint.. hihi) Fijne week verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi! Ik ben ook bij de beurs geweest. Vond het alleen jammer dat er maar 1 hal was ipv anders 2 hallen.
    Ik vind je kaartjes anders best heel erg leuk hoor! Als jij mijn kaartjes scrap lo ziet dan is dat al weer een heel verschil met nu.

    Gr. Sonja (The Heart Of Scrap)

    BeantwoordenVerwijderen