woensdag 14 oktober 2009

Award...10 eerlijke verklaringen.

Bij de award hoort dus een opdracht.

Vertel 10 eerlijke verklaringen over jezelf.

Hier komen ze aan hoor.



1- ik ben een echt emotioneel mens. Ik kan huilen als ik een boek lees, een film kijk of een liedje hoor.In mijn werk niet altijd even handig, ik werk in een ziekenhuis,maar dat heb ikd an redelijk onder controle.



2- ik ben een control-freak! Hou graag de regie zelf in handen, wil alles ook graag weten, waardooreen verrassing niet altijd leuk is, want ik weet het vaak al wel.

Heb graag mijn dagelijkse routine en owee als er vanaf geweken word!

Mijn oudste dochter heeft dit dus ook....o niet altijd evenhandig!



3- ik moet altijd van scrappapier 2 dezelfde kopen, dat is toch echt iets wat ik in me heb.

Waarom? ik weet het niet, bang dat ik anders niet genoeg heb? Of gewoon voor de heb?



4- ben een echt mensen-mens! Ik hou ervan om mensen om mij heen te hebben, met mensen van alles te willend oen,maar vooral om voor hun te zorgen.



5- heb een groot gat in mijn hand.

Tja, wat kan ik daarover zeggen? Ik maak graag geld op en geef het uit aan van alles.

Scrapspullen, kleding voor de kids en voor mijzelf.

Kado`s voor mensen om mij heen....ik koop dus eigenlijk alles wel.

Waardoor ik ook weleens een stukje maand overhou voordat mijn nieuwe salaris gestort word.

Herkenbaar?



6- ben nog altijd verliefd op mijn gezinnetje en dat zal ook nooit overgaan.

Wat ben ik trots op mijn gezin en op hoe wij het als ouders doen.



7- ik ben een duizendpoot. Doe graag aan alles mee, ook doordat ikd an zelf zie hoe en wat en ik de regie dus wel een beetje kan houden, maar doe het nu eenmaal graag.

Soms zeg ik weleens te snel egens ja op, maar als ik er eenmaal voor ga, dan voor de volle 100%.



8- ik ben gek op de feestdagen, maar dan ook alle feestdagen.

De kerst, sinterklaas, oud en nieuw, pasen, verjaardagen,als we als familie maar samen mogen zijn op die dagen, dan ben ik gelukkig.

En ik vind mijn eigenverjaardag nog altijd heel erg spannend, want elk jaar weer, ben ik benieuwd naar de kado`s die ik zal krijgen.



9- trouwen.....dat zou ik zo graag willen.

ik wacht nog altijd op een aanzoek, maar die komt er vast wel.

Word alleen ongeduldig en als ik dan op een bruiloft ben, dan hoop ik altijd de volgende te mogen zijn. Zou graag dezelfde naam willen dragen als mijn vriend en onze kinderen.



10- dat ik blij ben dat ik er toch 9 heb kunnen opdreunen...pppff dat was niet makkelijk hoor.



En wie ga ik nu blij maken met deze award?

...........................Ellen.

http://ellensscrapcreaties.blogspot.com/


Wat maakt zij mooie dingen zeg, erg leuk om steeds te zien wat ze gemaakt hebt.

Via het forum van heart of scrap heb ik ellen leren kennen.

Jammer dat dit forum stopt, maar ik hoop dat we elkaar er weer snel zullens preken en anders houden we elkaar blog gewoon in de gaten.



Groetjes weer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten