zondag 8 maart 2009

Een nieuwe computer!

Ik geloof dat het tijd word voor een nieuwe computer.
Deze is zo traag aan het worden, als ik opstart, kan ik een 3 kwartier later eindelijk iets op de computer doen! Nou is dat niet helemaal gewoon natuurlijk!

Foto`s kan ik er ook niet opzetten, het is allemaal niet meer te doen.
Ik zeg, laat dat vakantiegeld maar komen, dan kan ik een nieuwe computer kopen...hahaha
Op vakantie gaan we toch niet, dus dan heeft het geld toch een goede bestemming.

Dus sorry, maar de fotos houden jullie absoluut tegoed.
Heb heerlijk van alles zitten maken......en dat allemaal voor het verkopen van de kaartjes op Jill der school.

Heb er wel fotos van, misschien kan ik die van de week eens bij mijn mama erop zetten dan!

Verders geen nieuws van het thuisfront!
Alles gaat zijn gangetje, meiden zijn toevallig nu mijn koffertje aan het opruimen.
Hierin zitten mijn brads, knoopjes etc.....dat was rommelig zeiden ze.!
Lief toch dat ze dan zo behulpzaam zijn?

Fijne werkweek allemaal.

XOXO Nance

Geen opmerkingen:

Een reactie posten